Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Time for Something New


Και όταν λέω καιρός για κάτι νέο φυσικά και αναφέρομαι στο καλοκαίρι που πλησιάζει και στη διάθεση μας που φτιάχνει. Τι καλύτερο λοιπόν από το χρώμα? Η απάντηση γνωστή γι αυτό κι εγώ αποφάσισα στο σημερινό μου post να βάλω χρώμα, δηλαδή την αγαπημένη μου κοραλί παντελόνα (Σίσσυ κοραλί είναι επιμένω) και το καινούργιο μου κιμονό που αποτελεί πλέον ένα από τα αγαπημένα κομμάτια της γκαρνταρόμπας μου αν όχι το πλέον αγαπημένο. Η λεπτομέρεια όμως βρίσκεται στα μαλλιά μου .Πρόκειται λοιπόν για μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις του καλοκαιριού , η οποία δεν είναι άλλη απο τα λατρεμένα headbands. Hope that you'll like it! :)

κιμονό-πουκάμισο Η&Μ|παντελόνα-Headband ΖΑRA|πέδιλα Fullah Sugah

                                  





Φωτογραφίες: Niki Wayland
                                                                                                                                            *V*

                                                                                                                                         








0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors