Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Goodbye Summer




Εχω παρει την στεναχωρημένη φάτσα μου και σας χαιρετάω! Γιατί; Γιατί έφυγε το καλοκαιράκι, μπήκαμε στο φθινόπωρο και σιγά σιγά θα χειμωνιάζει και ο ήλιος δε θα μας κάνει και πολυ παρέα και θα βρέχει και θα και θα και θα. Σταματάω την κλάψα όμως, γιατί μπορεί να έφυγε η αγαπημένη μου εποχή , αλλά ξεκινάει μια νέα ,η οποία ελπίζω οτι θα μας φέρνει πολλά καινούργια ενδιαφέροντα πράγματα και επιτέλους θα μπορώ να φορέσω τα δερματινά μου παντελόνια, τα jackets και τα blazers μου που τόσο μου έχουν λείψει. Στο νέο μου post λοιπόν αποχαιρετώ το καλοκαίρι με ένα πολύ αγαπημένο σύνολο το οποίο παίζει με 2 αποχρώσεις, φαινομενικά λίγες για εμένα, αλλά με πολλά και διαφορετικά υλικά. Δίχτυ , παγέτα, μεταλο, δέρμα, δεμένα σε ένα σύνολο κατα τα άλλα απλό. Για ρίξε μια ματιά λοιπόν στο νεο μου outfit , που ελπίζω να σου αρέσει και να σε εμπνεύσει σε επόμενες εμφανίσεις σου.

top- shorts- κολιέ  : h&m | πέδιλα: Zara |






                                                                              *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors