Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Autumn Sweeps


Καλησπέρα-καλησπέρα επιτέλους νέα φωτογράφιση μετά από αρκετό καιρό. Καλοκαίρι και εξεταστική αυτά όμως τελείωσαν και εγώ επέστρεψα με πολλές ιδέες και πολύ όρεξη για νέα πράγματα. Όλα αυτά όμως θα τα δείτε εν καιρώ...
Επιστρέφοντας στο θέμα μας, δηλαδή στο καινούριο μου outfit, πολλές από εσάς θα αναρωτηθείτε λευκό παντελόνι μα έχουμε φθινόπωρο και μάλιστα βρισκόμαστε στα μέσα του. Μη σας απασχολεί όμως αυτό η μόδα αλλάζει και κάτι που ίσως παλιότερα να το  θεωρούσατε σχεδόν απαγορευμένο τώρα αποτελεί μια από τις κυρίαρχες τάσεις. Φυσικά και ένα λευκό παντελόνι δεν είναι από τις πρώτες σας επιλογές για μια βροχερή μέρα όμως αν περιορίσουμε το λευκό χρώμα μόνο στο παντελόνι και κάνουμε τους κατάλληλους συνδυασμούς τότε μπορούμε να βγούμε τι άλλο? Ασπροπρόσωπες!! Μιλώντας για τους κατάλληλους συνδυασμούς λοιπόν και εγώ αποφάσισα σας παρουσιάσω το λευκό μου παντελόνι με ένα απλό μαύρο φανελάκι και το αγαπημένο μου δερμάτινο jacket. Μπορείτε να προσθέσετε μερικές μικρές πινελιές οι οποίες θα κάνουν το σύνολο σας να ξεχωρίζει εγώ διάλεξα το τουρμπάνι μια από τις πιο hot τάσεις αυτής της σεζόν τολμήστε το!

Δερμάτινο jacket : Χάρης Καζάκος | λευκό παντελόνι : Stradivarius | clutch bag : Alexi Andriotti |
ζώνη- body chain -shirt : H&M | turban headband : ZARA | γόβες : Migato 









Φωτογραφίες : Σταύρος Μαστρογιαννόπουλος
Μακιγιάζ : Φένια Μαλιάκου

                                                                                                                                       *V*



0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors