Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

'Over-The-Knee' Boots


Κυριακή σήμερα, η καλύτερη επιλογή να ασχοληθώ με το νέο μου post αναρωτιέμαι, μήπως θα πρέπε να το  κάνω πιο συχνά; Η προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν με βρήκε στη Θεσσαλονίκη και φυσικά δεν μπορούσα να αντισταθώ σε μια φωτογράφιση κοντά στη παραλία, έτσι λοιπόν πήρα τον φωτογράφο και φίλο μου Μάριο και πιάσαμε αμέσως δουλειά. Το θέμα μας οι μπότες πάνω από το γόνατο που για ακόμη μια χρονιά βρίσκονται στη πρώτη γραμμή. Πρόκειται για μια τάση που απομακρύνθηκε για λίγο άλλα ευτυχώς επέστρεψε. Θα σας δώσω μερικές ιδέες για το πως μπορείτε να τις φορέσετε καθώς όσο πιο ψηλά ανεβαίνει η μπότα τόσο πιο δύσκολα συνδυάζεται . Η επιλογή μου λοιπόν απλή, ένα γκρι T-shirt, το loose jacket μου και το νέο μου σκουφάκι (σ.σ θα το βρείτε στο αντρικό τμήμα στα καταστήματα bershka συγγνώμη αγόρια δε μπορούσα να αντισταθώ). Απλή γιατί πρόκειται για ένα ιδιαίτερο κομμάτι και σας προτείνω να δώσετε έμφαση σε αυτό. Μπορείτε να τις συνδυάσετε επίσης είτε με ένα στενό jean παντελόνι και ένα loose top είτε με ένα πλεκτό φόρεμα ακόμα και με σορτς στη περίπτωση αυτή προτιμήστε το οπάκ καλσόν.






Over Knee Boots: Migato | T-shirt & Jacket H&M | Beanie: Bershka

Photographer: Marios Migkos     https://www.facebook.com/www.mmphotography.gr?fref=ts
  
                                                                                                                                       Vasia

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors