Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

The Little White Dress







Επιστροφή στην Κομοτηνή λοιπόν... Στο σημερινό μου outfit επέλεξα κάτι διαφορετικό απ'ότι συνήθως, ίσως κάτι πιο κλασσικό γιατί όπως έχετε καταλάβει σε κάθε μας ανάρτηση προσπαθούμε να σας προτείνουμε διαφορετικά στυλ. Πλησιάζει το καλοκαιράκι το λευκό και το γαλάζιο χρώμα κυριαρχεί στην γκαρνταρόμπα μας και όπως είναι φυσικό η διάθεση μας βρίσκεται στα ύψη. Έτσι κι εγώ μαζί με την αγαπημένη μας φωτογράφο Δωροθέα βγήκαμε στους δρόμους της Κομοτηνής προκειμένου να σας δώσουμε μερικές ιδέες για μία πιο ιδιαίτερη εμφάνιση. Κυρίαρχο κομμάτι της σημερινής μου εμφάνισης είναι το λευκό φόρεμα το οποίο έχω φτιάξει εγώ, το σακάκι είναι pink, το κολιέ H&M, τα παπούτσια fullah sugah και το δαχτυλίδι σταυρός ozzi.                                                                  

Βάσια*  













0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors