Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Cotton's Touch


Το αντέχει ο καιρός ακόμα γι'αυτό βάλε λίγο ροζ, γίνε λίγο πιο ρομαντική πριν σκοτεινιάσει τελείως (για το καιρό μιλάμε πάντα). Χρώματα λοιπόν που μας δίνουν ενέργεια και μας φτιάχνουν την διάθεση. Καθώς λοιπόν βρισκόμαστε ακόμα στην εποχή που μπορούμε να συνδυάσουμε τα καλοκαιρινά μας με ένα μπουφάν είτε με μια καμπαρντίνα εγώ αποφάσισα να βγάλω απο την ντουλάπα μου το αγαπημένο μου λευκό φόρεμα και να το συνδυάσω με το επίσης αγαπημένο μου παλτό. Δεν συμφωνείτε πως με αυτά τα χρώματα ο Χειμώνας δεν θα είναι ποτέ βαρετός...
Παλτό ΖΑRA, μποτάκια Tsakiris Mallas, κολιέ H&M. Όσο για το φόρεμα τα εύσημα πάνε στη μοδίστρα μου που έκανε πάλι τι θαύμα της!










Photo: Σταύρος Μαστρογιαννόπουλος
*V*











0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors