Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

High Waist Bikinis



Γεια σας και πάλι! Σήμερα σας ήρθα με ένα αγαπημένο θέμα...τα μαγιό και μάλιστα τα ψηλόμεσα μπικίνι , που τόσο αγαπώ! Μπορώ να πω, ότι λίγες έχω δει να τολμούν τα μαγιό αυτά και πιστεύω ότι ο λόγος είναι , πως οι περισσότερες φοβόμαστε μήπως δεν κολακεύουν το σώμα μας και μήπως τονίζουν κάποιες ατέλειες μας, τις οποίες θα προτιμούσαμε να καλύπτουμε. Πολλές έχω ακούσει να λένε ότι τα ψηλόμεσα μπικίνι ενδείκνυνται για ένα ψηλόλιγνο σωματότυπο χωρίς πολλές - πολλές καμπύλες. Εγώ όμως θα διαφωνήσω και θα σου πω και το γιατί. Αυτού του τύπου τα μπικίνι είναι εμπνευσμένα από προηγούμενες δεκαετίες , όταν το κάτω μέρος του μαγιό έπρεπε να καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια του γυναικείου κορμιού, ώστε να εξασφαλίζει τη σεμνότητα. Ωστόσο έχω να πω ότι στα παλιάαααα τα χρόνια , το πρότυπο γυναικείο σώμα ήταν το χυμώδες , το ζουμερό και για να το πω και πιο ψαγμένα, το αναγεννησιακό. Ποια δε θυμάται τη Merilyn Monroe και τη Brigitte Bardot , με τα υπέροχα μπικίνι τους που κολακεύαν τις χυμώδεις καμπύλες τους. Εγώ λοιπόν θεωρώ ότι τα ψηλόμεσα μπικίνι μπορούν να ταιριάξουν σε όλα τα σώματα  και ακόμα κι αν οι άλλοι σας αποτρέπουν από την αγορά τους, αν εσάς σας κάνουν να νιώθετε όμορφα , μη διστάσετε να το αποκτήσετε. Καλές αγορές λοιπόν..μιας και πλησιάζουν και οι εκπτώσεις!










                   *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors