Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

My Instagram Diary



Επέστρεψα στη βάση μου , στη Θεσσαλονίκη μετά από τέλειες διακοπές στην Κεφαλονιά και είμαι έτοιμη να επιστρέψω δυναμικά στα δικά μας! Στο μεταξύ αγόρασα καινούργια φωτογραφική μηχανή κι έτσι οι φίλοι μου, που ως τώρα εκτελούσαν χρέη φωτογράφων, θα βρουν επιτέλους την ησυχία τους! Υπόσχομαι λοιπόν να σας δείξω πολλά καινούργια outfits και άλλες εκπλήξεις..αφού αυτό το καλοκαίρι έχω ψωνίσει πολλά καινούργια πράγματα.

Πάμε λοιπόν στο θέμα μας. Οι περισσότεροι από εσάς , αν όχι όλοι γνωρίζετε το instagram και πολλοί απο εσάς με ακολουθέιτε στο λογαριασμό μου . Συχνά ανεβάζω καινούργιες μου αγορές, στιγμές απο τις διακοπές μου και πράγματα που αγαπώ. Σ ' αυτό το post λοιπόν, είπα να δείξω σε εσάς που δεν έχετε instagram , αλλά και  σε εσάς που δε με ακολουθείτε κάποιες απο τις τελευταίες φωτογραφίες που έχω ανεβάσει.












 Aκολουθήστε με και δείτε περισσότερα! @sissy_validstyle

               


                   *S*



0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors