Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Nude Spring


Γειά σας και απο μένα! Σήμερα έβαλα την ανοιξιάτικη μου διάθεση και τα καινούργια μου mules ( με κάθε ευκαιρία θα το αναφέρω απ' τη χαρά μου!!) και βγήκα να φωτογραφήσω  το σημερινό μου outfit. Mules.Kαι ιδού τα αποτελέσματα λοιπόν...συνδυασμοί nude αποχρώσεων σε ένα ανοιξιάτικο σύνολο ,που με ξετρέλανε , αφού κτάφερα να συνδυάσω την άνεση και το στιλ. Εξάλλου τι πιο άνετο απο ένα Boyfriend jean και τα άνετα MULES  σου? Εμένα τουλάχιστον με βγάζουν ασπροπρόσωπη στις δουλειές μου κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφού κυρίως αυτό που χρειαζόμαστε κάθε μέρα είναι κάτι ξεκούραστο αλλά και όμορφο την ίδια στιγμη! 

Blazer: h&m | t-shirt : Traffic Shop | Jeans : Zara | Mules : h&m | Headpiece : vf creations | Clutch : Blanco








                          Φωτογραφίες : Niki Wayland  

                                                                  *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors