Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Snake N' Leopard


Γεια σας - γεια σας! Μετά από μία πολυτάραχη και άτυχη μέρα , η διάθεση μου φτιάχνει γι ακόμα μία φορά μέσα από το blog  και το σημερινό μου outfit! Γιατί μετά απο τη βροχή , έρχεται το ουράνιο τόξο ( για να είμαι και μέσα στο βροχερό πνέυμα των ημερών) Αφήνω στην άκρη την πολυλογία μου και προχωρώ σε εξηγήσεις οσον αφορά στο σημερινό μου look! Είπα να βάλω κάτι άνετο να σου πώ την αλήθεια, αλλά επειδή δεν μπορώ να κάτσω ήσυχη στα αυγά μου , προσθεσα και τις δικές μου ιδιαίτερες πινελιές. Μετά το σημερινό Post θα φτιάξω άγαλμα στη μαμά μου για τις υπέροχες βιντατζιες που ανακαλύπτω συνεχώς στη ντουλάπα της και σημερα συγκεκριμένα για τα snake jeans που φόρεσα εδώ. Τα αγαπημένα μου sneakers και το φουτεράκι μου δίνουν άνεση στο στίλ μου και εμπλουτίζονται απο τα αξεσουάρ και πιο συγεκριμένα απο ενα μεταλλικό και plexi glass κόσμημα και από την αγαπημένη μου backpack που ανήκει στην προσωπική μου συλλόγή .

φουτερ: stradivarious | jeans : vintage | sneakers: Lacoste | κολιέ: Tally Weijl | τσάντα : χειροποίητη απο εμένα! Για να την παραγγείλεις , στειλε μήνυμα εδώ : validstyleblog@gmail.com






                                                    φωτογραφίες: 'Άρης Αγανίδης
            (https://www.facebook.com      /arisaganidisphotography)
                
                                                                    *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors