Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

The Turban way




Χαίρετεεε...Χθες που λές , είδαμε ήλιο και ξεχυθήκαμε στας εξοχάς για φωτογραφήσεις! Το σημερινό μου post το λατρεύω κι αυτό γιατί αν και δεν το έχω δείξει έως τώρα , αγαπώ το gypsy look και ιδιαίτερα το turban. Kαι όσο καλοκαιριάζει θα σε σκάσω με τα gypsy και ethnic στοιχεία! Εδω λοιπόν, επέλεξα μια αγαπημένη maxi φουστα που ξετρύπωσα απο την ντουλάπα μου , μια αέρινη πουκαμίσα και αξεσουάρ που δίνουν ταυτότητα στο στιλ μου! Μπορεί στο σημερινό οutfit να με λες και Μαντάμ Ζαίρα , αλλά μην το υποτιμάς , γιατί είμαι σίγουρη πως αν το τολμήσεις θα το λατρέψεις κι εσύ!!!


πουκαμίσα- turban : vintage | φούστα- μποτάκια : h&m | γυαλιά : Zara








           φωτογραφίες : Νiki Wayland                                        
                      *S*






  

                                                                

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors