Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Kimono and the Nikes

 


Η άνοιξη είναι εδώ το ίδιο και το καινούργιο μου φλοράλ κιμονό που πλέον αποτελεί ένα από τα αγαπημένα κομμάτια της ντουλάπας μου (αν όχι το αγαπημένο). Μμμ Κιμονό ας πούμε λίγα λόγια γι' αυτό .Αποτελεί μία από τις κυρίαρχες τάσεις στην αγορά, σε διάφορα blogs αλλά και σε πολλά περιοδικά μόδας πόσο μάλλον τα φλοράλ που ήρθαν για να κλέψουν την παράσταση και αυτή την άνοιξη. Τώρα θα μου πείτε Nike Air Force και κιμονό? Ναι θα σας πω εγώ γιατί οι απρόσμενοι συνδυασμοί είναι αυτοί που με εξιτάρουν πιο πολύ.  Σας παρουσιάζω λοιπόν το καινούργιο μου post σε μια τελευταία ευκαιρία να χαρώ το αγαπημένο μου δερμάτινο κολάν πριν σφίξουν οι ζέστες.
 
Kιμονό,γυαλιά,καπέλο:H&M|Κολάν:ZARA|
Παπούτσια:Nike Air Force|T-shirt:Traffic Shop|

 


 

 
 
   Φωτογραφίες :Niki Wayland  
                                                                        *V*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

No. of visitors