Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Madwalk 2014- Best & Worst

Καλησπέρα κι από μένα. Σημερα , να πω την αλήθεια δεν είχα σκοπό να αναρτήσω κάτι ,αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ και ο λόγος ..τα Μadwalk. Χθες λοιπόν πραγματοποιηθηκε με επιτυχία ένα από τα λίγα fashiοn & music events που έχουμε στην χώρα μας και έδωσε τροφή για σχόλια σε πολλά blogs , sites και περιοδικά! Και φυσικά πώς θα περνούσε ασχολίαστο και από εμάς?! Από το πρωί χαζεύω τα σύνολα που φορέθηκαν. Σε κάποια τα μάτια μου έβγαλαν καρδούλες και σε κάποια άλλα κούνησα το κεφάλι μου λέγοντας..δεν μπορεί! Πάμε παρέα να δούμε τα καλύτερα και τα χειρότερα για εμένα...

Τα αγαπημένα μου...


 
Η Έβελυν Καζατζόγλου με ένα εξαιρετικό λευκό σύνολο της Natalie Constantinidou και gladiator sandals Sante κλέβει την παράσταση. Για εμένα , η πιο καλοντυμένη της χθεσινής βραδιάς.
 
 
 

 
Η Ειρήνη Παπαδοπούλου με σύνολο Hervé Léger και nude πέδιλα Steve Madden.Λατρεμένα  prints για πάντα λοιπόν!!!





       Aκόμα μια αγαπημένη εμφάνιση με prints από τη Μαίρη Συνατσάκη.




Τα χειρότερα μου...



 Εδώ βλέπουμε τη Θωμαή Απέργη μετά το μακρόχρονο ταξίδι της στην Αφρική. Προσοχή με την υπερβολή στο solarium μιας και έρχεται καλοκαίρι αλλά και με τα peep toe heels ,που με τόσες επιλογές σε σανδάλια και tie up heels που μας δίνονται αυτή τη σεζόν , θα έπρεπε να είναι η τελευταία μας επιλογή στο outfit μας. Μακράν η χειρότερη εμφάνιση , για μένα, από το χθεσινό event!




 
                         Η Ράνια Θρασκιά στα βαφτήσια της κόρης της ξαδέρφη της, Κούλας.


 
Όχι άλλο σατέν ρε παιδιά. Και γενικά...όχι!!!
 
 
 
 
 
Μία απλώς αδιάφορη εμφάνιση από τη Χριστίνα Πολίτη για ένα fashiοn event.








                      *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors