Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

My sunnies..my Addiction!!!

Άργησα λίγο , αλλά είμαι εδώ μετά από το χθεσινό ανελέητο πασχαλινό φαγοπότι με πολύ διάθεση, για να σου μιλήσω για τον εθισμό μου. Ξαπλώνω λοιπόν στον καναπέ κι εσύ σημείωνε. Κάτι έχω πάθει τελευταία που λες (για την ακρίβεια τον τελευταίο χρόνο ) και αγοράζω συνέχεια γυαλιά ηλίου. Θα βγω μια βόλτα και  θα επιστρέψω με ένα καινούργιο γυαλί. Ευτυχώς τα γούστα μου δεν είναι ακριβά , γιατί αλλιώς τα πράγματα θα ήταν πολύ άσχημα. Βρίσκω κυρίως ευκαιρίες αν και έχω δώσει και αρκετά χρήματα ,αλλά μόνο για γυαλιά που μου έχουν κλέψει πραγματικά την καρδιά. Αν και πολλά ζευγάρια τα έχω αφήσει Κομοτηνή , μιας και ήρθα Θεσσαλονίκη για τις πασχαλινές διακοπές, θα σου δείξω κάποια από αυτά που πήρα μαζί μου και αγαπώ πολύ. Ιδιαίτερα κάποια  και κάποια άλλα απίστευτα βολικά για κάθε συνδυασμό τα γυαλιά ηλίου μου , δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου και από την καρδιά μου!







                                                            


                                                                      * S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors