Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Do it like a Guy

 Έλα πες...Πόσες φορές έχεις τρυπώσει στο ανδρικό τμημα καταστημάτων ρούχων; Πόσες φορές έχεις κλέψει το πουκάμισο του μπαμπά σου; Πόσες φορές εχεις ρίξει κατάρες στον αδερφό σου και στα τεράστια πόδια του;

Eγώ πάντως θα το ομολογήσω! Τα έχω κάνει όλα πολλές φορές! Γιατί όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς το ανδρικό..

Προσωπικά, τρελαίνομαι να συνδυάζω boyfriend κομμάτια, με διαχρονικά elegant επιλογές. Πολλές φορές συνδύασα το οldschool t-shirt του αδερφού μου με αυστηρό παλτό σε σκληρές κλασικές γραμμές και άλλοτε πάλι το χουχουλιάρικο πουλόβερ του μπαμπά μου με midi φούστα και pointed γοβες. Γενικά ,οπως κατάλαβες είμαι ο ποντικός που σκαλίζει τα συρτάρια ολονών.

Είναι και της μόδας...δεν είμαι εγώ μόνο που έχω την πετριά , καθώς το androgyne αλλά και το boyfriend προτιμάται διεθνώς και αποτελεί αγαπημένη τάση εκατοντάδων γνωστών και μη γυναικών σε όλο τον κόσμο!

Δοκίμασε το..πρόσθεσε <<ανδρικές>> πινελιές στην εμφάνιση σου και θα δεις οτι πέρα απο το οτι θα νιώσεις πολύ πιο άνετα, θα τραβήξεις και όλα τα βλεμματα!







                                                  

                    *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors