Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Getting to know Virginia from Virgo Style Blog in 10 questions

Γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει δεν λένε; Έτσι κι εμείς λοιπόν αποφασίσαμε να παινέψουμε τα κορίτσια των ελληνικών Fashion blogs.Συχνά λοιπόν θα γνωρίζουμε παρέα Ελληνίδες bloggers που ξεχωρίζουμε και αγαπάμε για το υπέροχο στιλ τους, την εύστοχη γραφή τους , τις πρωτοποριακές στιλιστικές τους προτάσεις και ιδέες και κυρίως για την προσπάθεια τους να προβάλλουν την ελληνική μόδα και την ιδέα του blogging στη χώρα μας. Σήμερα λοιπόν θα γνωρίσουμε τη Βιργινία , από το Virgo Style! Η Βιργινία μας έρχεται από την όμορφη Νάουσα και δημιούργησε το fashion blog της το 2010! Πρωτοπόρος στην πόλη της, κυνηγά τα όνειρα της και ζει λατρεύοντας τη μόδα. Πάμε να μάθουμε περισσότερα γι αυτήν... 



1) Πως και πότε ανακάλυψες ότι το αντικείμενο της μόδας σε γοητεύει και θέλεις να ασχοληθείς μαζί του?

V:  Από πολύ μικρή με γοήτευε η μόδα και η ενασχόληση με αυτή. Κάθε μήνα αγόραζα τα μεγάλα περιοδικά μόδας και χανόμουν διαβάζοντας τα. Μετά βέβαια ήρθε και το ίντερνετ. Ήθελα πάρα πολύ να ασχοληθώ άμεσα με τη μόδα και το σχέδιο, όμως δυστυχώς δεν το έκανα. Ευελπιστώ σύντομα να το κάνω γιατί βρίσκω πολύ συναρπαστικό να φτιάχνω μόνη μου τα ρούχα που φοράω και να δημιουργώ νέα πράγματα.

2)Πως γεννήθηκε η ιδέα του blog σου?

v:  Η ιδέα του blog ήρθε 4 χρόνια πριν, όταν άρχισαν να εμφανίζονται τα blogs. Μου άρεσαν πολύ σαν ιδέα, εμπνεόμουν πολύ απ'αυτά και αποφάσισα να το κάνω κι εγώ. Στην πορεία όμως κατέληξε σαν ένα ημερολόγιο σκέψεων και η ιδέα του fashion blog έμεινε πίσω. Πέρσι, αποφάσισα πως εφόσον είναι κάτι που θέλω πολύ, πρέπει να το κάνω. Κι έτσι σιγά σιγά ξεκίνησα.


3)Θεωρείς το ότι το να είσαι ιn style είναι ακριβή υπόθεση?

V: Όχι. Εάν έχεις άποψη πάνω στη μόδα δεν είναι καθόλου ακριβή υπόθεση. Υπάρχουν μαγαζιά που έχουν πολύ ωραία και οικονομικά ρούχα και φυσικά υπάρχουν και οι εκπτώσεις όπου μπορούμε να αγοράζουμε πιο ακριβά κομμάτια σε πολύ καλές τιμές. Προσωπικά έχω ελάχιστα ακριβά κομμάτια στη ντουλάπα μου κι αυτά είναι κομμάτια που είναι διαχρονικά και ξέρω ότι θα τα έχω για χρόνια.



4) Ποια είναι τα αγαπημένα σου καταστήματα από τα οποία προμηθεύεσαι τα ρούχα , τα αξεσουάρ και τα παπούτσια που φοράς στο blog σου?

V:  Τα Zara είναι από τα καταστήματα που μπαίνω και ξεχνάω να βγω. Θεωρώ πως είναι ένα πολύ ολοκληρωμένο κατάστημα που μπορείς να βρεις τα πάντα, τις τελευταίες και πιο φρέσκες τάσεις. Πολλά από τα ρούχα μου είναι από εκεί. Παρ'όλα αυτά προσπαθώ να βρίσκω νέα brands και χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που ανακαλύπτω ελληνικά brands και σχεδιαστές. Όμως το καλύτερο "κατάστημα" που βρίσκεις πάντα θησαυρούς είναι οι ντουλάπες με τα παλιά ρούχα και αξεσουάρ της μαμάς. 

5) Έχεις κάποιο φετίχ στη μόδα και επίσης ποιο κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου θα λατρεύεις για πάντα?

V: Έχω φετίχ με τα σορτσάκια και τα μακριά μενταγιόν. Πάντα χρειάζομαι ακόμα ένα! Το κομμάτι της γκαρνταρόμπας μου που θα λατρεύω για πάντα είναι τα aviators γυαλιά ηλίου τα οποία αποχωρίζομαι σπάνια.


6)Έχεις κάποιο στιλιστικό πρότυπο? Επίσης ποια θεωρείς την πιο καλοντυμένη και ποια την πιο κακοντυμένη celebrity (εγχώρια/ξένη)?

V: Μου αρέσει πολύ το στιλ της Kate Moss, της Christine Centenera και των bloggers Angela Rozas Saiz και Maja Wyh. Από celebrities θεωρώ πολύ καλοντυμένες την Blake Lively (είμαι μανιακή fan του Gossip Girl), την Miranda Kerr και την Jessica Alba, είναι πάντα υπέροχες στο street style. Όσο για το κόκκινο χαλί η Angelina Jolie είναι η top για'μένα. Από τις Ελληνίδες , ξεχωρίζω για το στιλ της την Κατερίνα Λέχου , ενώ αναμφίβολα τη θέση της πιο κακοντυμένης κατέχει η Lady Gaga με τις υπερβολικές της εμφανίσεις.

7)Ποια θεωρείς την απόλυτη τάση της σεζόν?

V: Τις μυτερές γόβες οι οποίες επιτέλους επέστρεψαν. Τις βρίσκω εξαιρετικά κομψές και θηλυκές. Επίσης απόλυτο trend είναι τα oversized παλτό και πουλόβερ και φυσικά τα αθλητικά παπούτσια που φοριούνται κυριολεκτικά με τα πάντα.


8)Ποια τάση της μόδας δεν θα υιοθετούσες ποτέ?

V:  Παλιότερα είπα πολλές φορές ότι δεν πρόκειται να φορέσω πολλά πράγματα που στη συνέχεια φόρεσα. Γι'αυτό, επειδή η μόδα γυρίζει, πλέον ποτέ δε λέω ποτέ.


9)Παρακολουθείς ξένες bloggers? Πιστεύεις ότι οι Ελληνίδες bloggers μπορούν να διεκδικήσουν μια θέση ανάμεσα στις Top bloggers παγκοσμίως? 

V: Παρακολουθώ πάρα πολύ fashion blogs. Τα τελευταία χρόνια είναι από τις αγαπημένες μου συνήθειές. Η Angela Rozas Saiz του blog Madame De Rosa ήταν πάντα η αγαπημένη μου. Επίσης λατρεύω τις Ελληνίδες Twinfashion Ναταλία και Νεφέλη οι οποίες κατά τη γνώμη μου ανήκουν στις top fashion bloggers διεθνώς και αποδεικνύουν πως και οι Ελληνίδες μπορούν να τα καταφέρουν. 


10)Τι διαφορετικό μας προσφέρει το δικό σου blog και τι επιδιώκει από τη δική του πλευρά?

V: Το διαφορετικό που ίσως προσφέρει το blog μου είναι το ότι στα περισσότερα outfits μου χρησιμοποιώ πολλά vintage ρούχα και αξεσουάρ, προσπαθώντας έτσι να δείξω πως ποτέ δεν πρέπει να υποτιμάμε τα παλιότερα αντικείμενα. Έτσι παροτρύνω τις κοπέλες να ψάχνουν για vintage κομμάτια είτε σε μαγαζιά είτε στη ντουλάπα της μαμάς, της θείας.. που θα απογειώσουν τις εμφανίσεις τους.
Με το blog μου προσπαθώ να παρουσιάζω τα καθημερινά μου outfits δείχνοντας μια πιο προσιτή πλευρά της μόδας και τονίζοντας τις υπάρχουσες τάσεις. Φυσικά χρειάζομαι να μάθω ακόμα πολλά πράγματα πάνω σ'αυτό όμως συνεχώς το ψάχνω.


                           Βlog    http://thevirgostyle.blogspot.gr                     FB Page:https://www.facebook.com/TheVirgoStyle
                  

                                                                 * VS*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors