Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Valentine's Day on Fashion



Με αυτό μου το post , πολλές ίσως να με βρίζετε, άλλες να με καταριέστε και άλλες να μελαγχολήσετε λιγάκι με αποτέλεσμα....και πάλι την οργή προς εμένα! Όχι , μην το κάνετε...οι προθέσεις μου είναι αγνές και κρατάω λευκό σημαιάκι! Το σημερινό post είναι βεβαίως εμπνευσμένο από την ημέρα , αλλά την κοιτάει από μία διαφορετική οπτική, απ' αυτήν της μόδας! Θα δούμε λοιπόν από βιτρίνες γνωστών σχεδιαστών μέχρι εξώφυλλα περιοδικών , εμπνευσμένα από τον ιπτάμενο  καρδουλωτό χοντρούλη. Εμένα πάντως όλα όσα βρήκα μου άρεσαν πολύ, γιατί δίνουν μια πιο γλυκιά όψη στην μόδα, με μια παιχνιδιάρικη και ερωτική δόση! Πάμε να τα δεις κι εσύ και ελπίζω να σε κάνουν να δεις με άλλο μάτι την ημέρα!



              Lanvin for Valentine's Day



               Older Vogue's February issue




    Cara Delevigne for LOVE magazine, Saint's Valentine project




        Planet's Blue lookbook for the lovers' day




          Louis Vuitton's giftguide for Valentine's Day




Victoria's Secret Valentine's campaign


        Μarc Jacob's boutique for 14th  February








                            *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors