Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

My favourite Fashion Blogs



Αχ κορίτσια μου τι έπαθα με αυτό το θέμα...Έκατσα να μαζέψω υλικό και μάζεψα ψυχικά τραύματα! Μια βόλτα έκανα στα ξένα top fashion blogs και τα μάτια μου έβγαλαν καρδούλες  και αστεράκια , αφού δεν φαντάζεσαι πόσα απίστευτα ντυσίματα , φωτογραφίσεις και μαγευτικές τοποθεσίες συνάντησα! Τι..θα ντραπώ να το πω; Ζήλεψα πολύ και νομίζω όχι άδικα! Για να καταλάβεις τον πόνο της Ελληνίδα blogger (εγώ είμαι αυτή) έλα να ρίξεις μαζί μου, μια ματιά στα αγαπημένα μου fashion blogs και στις πιο λατρεμένες μου fashion bloggers...



   The Blonde Salad, Chiara Ferragni, Italy.





        
        FashionToast, Rumy Neely, US.





      
      Man Repeller, Leandra Medine , US.





    Madame de Rosa, Angela Rozas SaizSpain.





        Advanced Style, Linda Rodin , US.




YΓ. Η τελευταία γηραιά κυριούλα είναι η αγαπημένη μου, καθως επιβεβαιώνει τη φράση οτι το στιλ δεν ξεθωριάζει ποτε!




                   *S*

0 σχόλια:

Shop we love:

Blog we love:

/stay tuned/

.

.

No. of visitors